Sunday, January 11, 2009

saban hari,aku makin terkenangkan kngn time kat maktab..byk sgt kenangan...aku rindu korang..korangla kwn2 aku...suka duka kita share same2problem kite share same2....aku rindu sgt kat korang..slalu kite cuti juz plg lame pon 1 bulan..plg jap pon 2 hari..tp skrg,bkn sebulan,bkn sehari...tp selama2nyer..mcm mena kte akan jmpe blk...klu aku sedih sape nk hiburkan aku.saat aku tlis sume neh,aku terdengar lagu sudirman yg ade isi mengenangkan org lame... sayup sgt..lantaas air mata aku berlinangan...mmg aku mcm neh,kwn2 aku tahu. aku feeling ckit kdg2 tuh...hrummm...korang,ape la korang wat skrg...rummte2 ku aku minta sori byk2...ex-rummte aku hope korang x lupe saat kite perit same dlu.. frenship is evrythg 4 me... i knw nw the value of frenz nw...luv u all;)

No comments:

Post a Comment