Tuesday, August 23, 2011

SAYA SAYANG AWAK SEBAB DIRI AWAK... awak ingat saya main2 ke???


Awak, saya sayang awak.
Sayang awak sebab itu diri awak.
Itu sahaja.
Bukan lain.


Awak, saya sayang awak.
awak ingat tak masa kita sama2 makan eskrem?
awak penat,dahaga,berjalan seharian dengan saya
awak order jus buah,saya nk eskrem.
awak punya xsedap,awak nk kongsi eskrem dengan saya
http://farm3.static.flickr.com/2478/3916718730_ebded5cd35.jpg


saya suap awak setiap sudu eskrem tu
awak malu,saya senyum..
awak terharu ke??:)
[Gambar : Makan aiskrim bersama ya?]
Awak, saya sayang awak.
Sayang awak disebabkan awak adalah awak.
Awak yang tiada lain gaya.
Hanya awak sahaja.


Awak, ingat lagi tak masa saya suap awak masa awak drive kereta
saya suap awak ayam,mula-mula awak kata dah kenyang,
tapi bila saya hulur dan suap,
awak tetap makan juga.
sedap je tangan suapan saye.:P

Awak, saya suka bergambar.
Awak pula suka tangkap gambar.
awak suka buat kelakar,tapi awak tak gelak
saya hairan tu yang membuatkan saya gelak sorang-sorang

awak,saya suka berleter
awak pernah kata "jangan selalu berleter,nanti awak serabut"
saya minta sorry,tapi saya berleter untuk awak
saya berleter haya dengan awak seorang
sebab saya sayang awak
http://2.bp.blogspot.com/_PD9nQfhma0U/S9Vwfx7nvCI/AAAAAAAAANg/yNYDQNcpNx4/s1600/3945653591_f7fc89d6d2_large.jpg

Senyum.
Awak memang gila.
Tapi saya lebih gila.

saya memang serabut
tapi awak selalu serabut
Saya suka ketawa, dan awak suka buat saya berduka.
awak,jangan selalu buat saya berduka ya,sebab saya suka ketawa
Kita memang sama tetapi kita tak serupa

Betulkan teman tercinta?
Awak.
selalu tention dengan saya
itu bila saya tanya "itu jer??"
sebab apa,awak malu ye...
"(kissing),leb u!!"
saya tanya untuk awak saja
sebab saya sayang awak..
awak..terharu tak???
p/s:saya memang selalu buat orang terkejut dan stress,tp kepada orang yang saya sayang jer.... peaceee.... :)

1 comment: